Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Descriere
Luna si Bec™ și-a început activitatea acum 8 ani, la mijlocul anului 2011. A fost înființată din dorința business owner-ului de a oferi servicii de curățenie în adevăratul sens al cuvântului, la un tarife corecte, acesta fiind în trecut în ipostaza de “client” al altor câtorva firme de curățenie de-a lungul carierei profesionale.
Echipa de lucru la momentul 2019 cuprinde aproximativ:
230 de salariati permanenți, din care se disting 4 echipe specializate pentru lucrari intensive de tip
curatenie post constructor
în cazul unor intervenții de mare amploare suplimentand pana la 300 de operatori in plus, deci la un total de peste 500 de operatori de curatenie.
Majoritatea utilajelor folosite sunt noi din cadrul marcilor TENNANT, FIMOP, KARCHER și KLINDEX, renumite internațional pentru randamentul bun și pentru rezultatele excelentele. Furnizorul nostru principal de produse de curățenie este importatorul produselor germane “KIEHL”, folosind insa cu succes si produse din gama Shark Italia.
La momentul de fata:
deservim zilnic peste 85 clienti fericiti pentru servicii B2B – de la spatii de birouri, la spatii comerciale, spitale si clinici private, restaurante si magazine, birouri notariale, sali de fitness si sport – printre care:
Vivo! Shopping Center
Spitalul Privat Regina Maria
World Class – Record, Belvedere, Vivo
Clinica Privata MedLife
Magazinul „Central”
Showroom BMW – AutoTransilvania
Directia Santiar Veterinara Cluj
Baza Sportiva Ghoergheni
Vertiv Romania
Silver Business Center
BT Arena
La Casa
Alti clienti fericiti
avem peste 3000 de proiecte realizate pe partea rezidentiala – case si apartamente
santiere curate in colaborare cu marea majoritate a firmelor de constructii din Cluj – de la Sala Polivalenta, la La Lorraine, Spitalul Monza, Spitalul Regina Maria, Bosch Jucu, Bosch ECC, Kaufland, Cluj Arena, Lidl, Carrefour, Vivo! Shopping Center, Hexagon, Studium Green, etc
suntem furnizori de incredere pentru ultimele 4 editii a festivalului UNTOLD unde oferim conditii optime pentru peste 100.000 de festivalieri
divizia speciala de evenimente Luna Cleaning sponsorizeaza curatenia pentru Festivalul TIFF de peste 3 ani si lucreaza de la debut cu Street Food Festival, TIMAF si alte tipologii de evenimente
Obiectivele noastre sunt planificate pe 5 ani si am enumera ca prioritare:
Tehnologizare, automatizare și eficientizarea muncii
Know how updatat la ultimele tehnologii din domeniu prin intermediul furnizorilor nostri, cât și prin participarea proactivă la orice demers de cunoaștere, cum ar fii participarea la InterClean Show (Cleaning Innovation Exhibition) din Amsterdam, cât și folosirea progresivă a oricaror instrumente tehlogice ce ne furnizează nivelul standardelor in timp real
Management Financiar Smart
Chiar și pentru serviciile temporare, pe perioade scurte suntem girați de către clienți, asta insemnă că, cu atat mai mult, putem fi un partener pe termen lung și prețuim aceste parteneriate.
Strategia noastră de Marketing vizează atât o direcţie de Marketing Extern, exprimată în mod permanent într-un un Plan de Comunicare integrată a brandului nostru (prin strategii personalizate pe fiecare segment în parte, precum Social Media, Advertising, PR şi CSR) cât şi o direcţie de Marketing Intern, ambele având la bază crearea de instrumente şi acţiuni eficiente menite să susţină orientarea noastră către nevoile unei pieţe emergente.
Unul din obiectivele noastre strategice este să ne menţinem poziţionarea în piaţă ca şi implementatori ai unor norme ridicate de protecţie a mediului, cu focus pe o trecere etapizată de la muncă manuală la automatizări.
În acest sens avem în vedere în permanenţă acţiuni de Marketing Intern & HR Marketing, care vizează atât consolidarea culturii noastre organizaţionale, cât şi orientarea către dezvoltarea personală şi de specialitate a echipelor. Astfel, ne dorin să aducem în lumină importanţa calificării personalului printr-o învăţare continuă, tocmai de aceea am creat un mediu de formare în acest sens: Academia Luna. Acest concept se încadrează în sfera de HR Marketing şi îşi propune să ofere: programe de instuire specializată pentru domeniul de cleaning, training-uri privind automatizare în domeniul curăţeniei şi, binenteles, formare persoanelor necalificate. Totodată, avem în vedere să deschidem şi drumul unor programe de pregătire a dosarelor pentru cursuri acreditate COR pentru supervizori şi agenţi de curăţenie.
Viziunea noastră este să creăm experienţe fericite pentru clienţii noştri, păstrând un echilibru între cele două direcţii de Marketing: Extern şi Intern!
Valorile în care ne încredem, ca şi repere fundamentale în exprimarea atributelor noastre de brand:
Profesionalism
Disciplina
Seriozitatea